出生於紐約市的史嘉莉喬韓森(Scarlett Johansson, 1984---)是美國當代性感女星。她身高163公分,三圍是34D, 24, 34。史嘉莉知道自己性感,也樂於聽到別人讚美她性感。她嘗言:

 

One of the best things for a woman to hear is that she is sexy.

(讓女人感到最快樂的那些事情當中,有一件就是聽到有人說她性感。)

 

一個女人該如何使自己性感?對於這個問題,史嘉莉也很有自己的見地:

 

If you're comfortable with yourself, then it's sexy. Maybe people think I look sexy because I feel sexy. I am a very liberated person that way. I'm very comfortable with my sexuality, my body, my face.

(若是你對自己很滿意,那就是性感了。或許別人看我性感就是因為我自覺性感。我在這方面思想是很開放的。我對自己的性徴、身材和容貌都很滿意。)

 

依史嘉莉之見,天生麗質固然不錯,後天整容也沒關係。有些女星不贊成整容,史嘉莉卻是一點兒也不反對。她說:

 

I definitely believe in plastic surgery. I don’t want to be an old hag. There’s no fun in that.

(我的確相信整容。我才不想成為醜老太婆,那一點兒都不好玩。)

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    dusongtze 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()