米蘭達柯爾(Miranda Kerr, 1983---)是國際知名的內衣模特兒。媒體對這位澳裔名模的關注,不亞於對她的明星丈夫亦即英國精靈帥哥奧蘭多布魯(Orlando Bloom)。她身高175公分,三圍34,24,34,身材美艷動人。

 

她有這麼一句名言:

 

I am a health nut and only do things that are good for my body.

(我是個保養迷,只做對我身體有益的事。)

 

她還進一步說:

 

Regardless of whether I was doing this job or not I would be taking care of my body. It’s something that I’ve always believed in growing up. We always ate organic vegetables. Taking care of my mind, body and soul is very important. Yoga is very good for me.

(無論我有沒有做現在這份工作,我都會照顧自己的身體。這是我在成長階段就堅信不移的事。我們過去習慣吃有機蔬菜。照顧自己的身、心、靈,至關重要。瑜珈對我很有助益。)

 

話雖如此,她有時也會吃她祖母做的美味肉派,或者吃炸雞。這兩種食物的吸引力,這位超級名模顯然難以抗拒。她曾說:

 

If you eat healthily all the time you don’t have the energy to perform, so pie and chicken are great for me.

(如果你總是講究吃的健康,你就沒有足夠的精力去作表演,所以派和雞肉對我來說都很棒。)

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    dusongtze 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()